Obsługa informatycznaFirm
My w mediach społecznościowych

Dlaczego warto zainwestować w profesjonalną stronę internetową

26 kwietnia 2020by code

W Internecie mnożą się jak grzyby po deszczu kursy i szkolenia, które mają pozwolić uczestnikom na samodzielne tworzenie www dla swojej firmy. Jednak bez podstaw znajomości języka programowania i odpowiedniego oprogramowania trudno jest zbudować stronę – a już na pewno nie postawić sklep – z gotowych szablonów. Często pojawia się później wiele błędów, które zniechęcają potencjalnych klientów. Dlaczego firmy z Warszawy i innych miast powinny zainwestować w profesjonalną stronę internetową?

Profesjonalna, czyli jaka?

Wprawne oko w mig zauważy, że strona www firmy została przygotowana chałupniczo. Sztuka tworzenia www jest skomplikowaną i złożoną z wielu elementów pracą. Zdarza się, że za każdą profesjonalną stroną stoi przynajmniej 2-3 specjalistów z różnych dziedzin, których praca jest połączona z działaniami kolejnych osób. Sprawiają, że całość jest nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim skuteczna. Inwestycja w profesjonalną stronę internetową szybko przekłada się na zysk ze sprzedaży produktów i usług. Dlaczego?

Responsywne strony www

Responsywność strony www wśród firm z Warszawy jest priorytetową jej cechą. Niezależnie od branży, w której działają przedsiębiorstwa, ich klienci korzystają minimum z dwóch urządzeń – komputera i smartfona, a czasem także z tabletów. Taka strona dostosowuje się automatycznie do rozdzielczości ekranu danego urządzenia, a wszystkie elementy działają prawidłowo, niezależnie od wybranej przeglądarki.

Dzięki temu rozwiązaniu firmy inwestują tylko w jeden typ strony, nie musząc kupować dwóch jej wersji: zwykłej i mobilnej. Długofalowo jest to więc duża oszczędność. Wszystkie moduły będą działać na responsywnej stronie www prawidłowo, niezależnie od preferencji użytkownika końcowego.

Designerski projekt strony internetowej

Projekt strony internetowej musi być nie tylko estetyczny i zgodny z trendami. Powinien być także dopasowany do możliwości percepcyjnych klienta docelowego. Trzeba więc zwrócić uwagę na jego preferencje związane z kolorystyką, użytymi obrazami, a nawet przyciągającymi go fontami. Inny design trafi przecież do nastolatków, a inny do młodych dorosłych czy starszych.

Wygląd strony www to nie tylko modne, minimalistyczne grafiki czy kolorystyka spójna z księgą znaków. To też odpowiedni układ zakładek, przycisków, przejść między elementami, który sprawia, że staje się ona skuteczna, przeprowadzając klienta od strony głównej do wzięcia udziału w transakcji.

Prosta ścieżka dla klienta

Firmy z Warszawy wiedzą, że profesjonalna strona internetowa to przepis na sukces. Przeprowadza ona klienta niemalże „za rękę” od strony głównej przez katalog produktów i usług, do podjęcia decyzji o zakupach. „Zachęca” do zapisania się do newslettera i przekazania swoich danych, które pozwolą na budowanie lojalności. Sprawia, że klient chce wiedzieć więcej i dostaje to „od ręki”, bez potrzeby dogłębnego poszukiwania informacji.

Budowa strony internetowej pod kątem SEO

Budowa profesjonalnej strony internetowej nie ma racji bytu bez SEO. To sposób pisania unikalnych treści, które są nie tylko zrozumiałe przez potencjalnego klienta i dostosowane do niego, zachęcając go do skorzystania z usług, ale też zawierają najchętniej wyszukiwane słowa kluczowe powiązane z daną branżą. Dzięki temu strona jest wysoko pozycjonowana, a odbiorca łatwiej znajdzie ją przez wyszukiwarkę Google.

Podsumowanie

Strona internetowa to w dzisiejszych czasach wizytówka firmy. Nie tylko przedsiębiorstwa z Warszawy, ale też z mniejszych miejscowości, zaczynają to dostrzegać. Muszą robić świetne pierwsze wrażenie, być estetyczne oraz pozwalać na intuicyjne poruszanie się między zakładkami. Po odwiedzeniu takiej www potencjalny klient z reguły wie wszystko, czego potrzebuje – nie jest zirytowany, że musi tracić czas, by dzwonić i dopytywać o szczegóły. Używany na niej język jest dostosowany do jego kompetencji i sposobu, w jaki się na co dzień porozumiewa. Strony muszą prawidłowo wyświetlać się na wszystkich urządzeniach mobilnych oraz jak najwyżej pojawiać się w Google.

code

CODESOLUTIONPrzyjazny Kod
Outsourcing IT, pozycjonowanie stron Internetowych SEO, budowa stron internetowych
OUR LOCATIONS
https://codesolution.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Warszawa
CDCytat
"W komunikacji najważniejsze to usłyszeć to, co nie zostało powiedziane"
CODESOLUTIONPrzyjazny Kod
Outsourcing IT, pozycjonowanie stron Internetowych SEO, budowa stron internetowych
OUR LOCATIONS
https://codesolution.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Warszawa
CDCytat
"W komunikacji najważniejsze to usłyszeć to, co nie zostało powiedziane"

Copyright by CODESOLUTION. All rights reserved.

Copyright by CODESOLUTION. All rights reserved.